twitter
rss

Sınav Rehberim

Türkiyenin 1 numaralı eğitim rehberlik sitesi
www.sinav-rehberim.blogspot.com
Loading
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evet arakadaşlar bilindiği üzere 2012 YGS müfredatında bazı değişiklikler olmuştu, işte bizde sinav-rehberim.blogspot.com olarak yeni sistem konularını araştırdık ve sizin için paylaştık.
Yeni müfredatta özellikle Fen Bilimleri testinde değişiklikler var, diğer testler gene geçen senelerle aynı.

İşte sizin için bulduğumuz konular:


YGS MATEMATİK KONULARI
1-)Sayılar
2-)Basamak Kavramı
3-)Taban Aritmetiği
4-)Bölme-Bölünebilme

5-)OBEB-OKEK
6-)Rasyonel Sayılar
7-)Sıralama-Basit Eşitsizlikler
8-)Mutlak Değer
9-)Üslü İfadeler
10-)Köklü İfadeler
11-)Oran-Orantı
12-)Denklem Çözme
13-)Problemler
14-)Mantık
15-)Kümeler
16-)Bağıntı-Fonksiyon
17-)İşlem-Modüler Aritmetik
18-)Permütasyon-Kombinasyon-Olasılık

YGS GEOMETRİ KONULARI
1-)Temel Kavramlar-Doğruda Açı
2-)Üçgende Açı
3-)Özel Üçgenler(Dik Üçgen-Eşkenar Üçgen-İkizkenar Üçgen)
4-)Üçgende Alan
5-)Üçgende Benzerlik
6-)Açıortay-Kenarortay
7-)Üçgende Açı-Kenar Bağıntıları
8-)Çokgenler
9-)Çember-Daire
10-)Katı Cisimler
11-)Doğrunun Analiyiği
12-)Noktanın Analitiği
13-)Simetri-Döndürme

YGS FİZİK KONULARI
1-)Fiziğin Doğası
2-)Vektör-Kuvvet-Denge
3-)Basit Makineler
4-)Ağırlık Merkezi
5-)Doğrusal Hareket
6-)İş-enerji
7-)Maddenin Özellikleri(Kütle-Hacim-Özkütle)
8-)Basınç
9-)Sıvıların Kaldırma Kuvveti
10-)Katı ve Sıvılarda Genleşme
11-)Isı-Sıcaklık
12-)Elektrostatik
13-)Elektrik Akımı
14-)Manyetizma
15-)Işık Bilgisi
16-)Mercekler-Aynalar
17-)Ses-Uzay

YGS KİMYA KONULARI
1-)Kimyanın Gelişimi
2-)Bileşikler
3-)Kimyasal Değişimler
4-)Karışımlar
5-)Hayatımızdaki Kimya
6-)Madde ve Özellikleri
7-)Atomun Yapısı
8-)Periyodik Cetvel
9-)Kimyanın Temel Kanunları

YGS BİYOLOJİ KONULARI
1-)Biyoloji Bilimi-Bilimsel Çalışma
2-)Canlıların Ortak Özellikleri
3-)Canlıların Temel Bileşenleri
4-)Hücrenin Yapısı
5-)Hücre Zarında Madde Alışverişleri
6-)Nükleik Asitler
7-)Protein Sentezi
8-)Enzimler
9-)Canlıların Sınıflandırılması
10-)Ekoloji
11-)Solunum-Fotosentez
12-)Mitoz-Mayoz Hücre Bölünmeleri
13-)Kalıtım-Evrim
14-)Bitkiler
15-)Vücudumuzdaki Sistemler
16-)Duyu Organları

YGS TÜRKÇE KONULARI
1-)Sözcükte Anlam
2-)Cümlede Anlam
3-)Paragraf
4-)Sözcük Türleri(İsim, Fiil, Zarf, Zamir, Edat, Bağlaç, Ünlem)
5-)Sözcüğün Yapısı
6-)Cümlenin Öğeleri
7-)Fiil Çatısı
8-)Cümle Çeşitleri
9-)Anlatım Bozuklukları
10-)Ses Bilgisi
11-)Yazım Kuralları
12-)Noktalama İşaretleri
13-)İletişim, Dil Kültür-Dillerin Sınıflandırılması

YGS TARİH KONULARI
GENEL TARİH
1-)Tarih Bilimi ve Uygarlığın Doğuşu
2-)İlk Uygarlıklar
3-)İlk Türk Devletleri
4-)İslam Tarihi ve Uygarlığı
5-)Türk İslam Devletleri
6-)Türkiye (Anadolu) Tarihi
OSMANLI TARİHİ

7-)Beylikten Devlete (1300 - 1453)
8-)Dünya Gücü: Osmanlı Devleti (1453 - 1600)
9-)Arayış Yılları (XVII. yüzyıl)
10-)Diplomasi ve Değişim (XVIII. yüzyıl)
11-)En Uzun Yüzyıl (1800 - 1922)
TÜRKİYE CUMHURİYETİ İNKILAP TARİHİ

12-)Mondros Ateşkes Antlaşması ve Sonrasındaki Gelişmeler
13-)Mustafa Kemal’in Çalışmaları ve Amasya Genelgesi
14-)Erzurum ve Sivas Kongreleri
15-)Amasya Görüşmesi, Son Osmanlı Mebusan Meclisi’nin Toplanması
16-)Misak – ı Milli ve İstanbul’un İşgali
17-)I. Dönem TBMM, TBMM’ye Karşı Ayaklanmalar, Sevr Antlaşması
18-)Kurtuluş Savaşı Muharebeleri
19-)Lozan Antlaşması
20-)Cumhuriyetin İlanı, Halifeliğin Kaldırılması
21-)Çok Partili Siyasal Sisteme Geçiş Denemeleri
22-)Atatürk Devrimleri
23-)Atatürkçü Düşünce Sistemi ve İlkeler
24-)Atatürk Dönemi Türk Dış Politikası

YGS COĞRAFYA KONULARI

1-)Dünyanın Şekli ve Coğrafi Konum
2-)Dünyanın Hareketleri
3-)Harita Bilgisi
4-)İklim Bilgisi
5-)İç ve Dış Kuvvetler
6-)Beşeri Coğrafya
7-)Ekonomik Faaliyet Türleri

UYARI: Kaynak verilmedikçe hiçbir sitede kullanılamaz.
http://www.sinav-rehberim.blogspot.com/ ürünüdür.

155 yorum:

  1. Allah razı olsun kardeş, bu diğer siteler hep eski sistem paylaşmış

  1. gerçekten güzel olmuş yeni konular dahil edilmiş

  1. evet bene baktım diğer sitelerde hep eski konular alla alla dedim bu nasıl iş neyse teşekkürler güzel paylaşım olmuş

  1. çok çok teşekkürler

  1. çok saol

  1. Allah razı olsun. :)

  1. bu site gerçekten çok iyi :) allah razı olsun ;) L

  1. çok çok teşekkürler

  1. Cok tesekkur ederim bu bilgiler icin,
    Peki LYS Konulari neler

  1. emeğinize sağlık. lys konularını paylaşırsanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürler

  1. Evet arkadaşlar www.sinav-rehberim.blogspot.com sizin için 2012 LYS Konularınıda paylaşıyor...

  1. http://sinav-rehberim.blogspot.com/2011/08/2012-lys-konularyeni-mufredat.html buyrun 2012 lys konuları

  1. Çok teşekkürler emeğinize sağlık

  1. bende bunları arıyodum çok tkrler admin :)

  1. Mrb arkadaşlar ben bu tatil yeni müfredata göre ygs güvender kitaplarını bitirdim ve size söylemek istediğim kitapta bolca SBS Tarzı(görsel ağırlıklı sorular) örnek vardı. Yani bu seneki sınavda resimli sorular, bulmacalı sorular, doğru-yanlış şeması soruları, vb. sorular görürseniz şaşırmayın...Mrb arkadaşlar ben bu tatil yeni müfredata göre ygs güvender kitaplarını bitirdim ve size söylemek istediğim kitapta bolca SBS Tarzı(görsel ağırlıklı sorular) örnek vardı. Yani bu seneki sınavda resimli sorular, bulmacalı sorular, doğru-yanlış şeması soruları, vb. sorular görürseniz şaşırmayın...

  1. yazmıyorum

  1. arkadaşlar bende yeni sistem kitapları çözdüm daha çok sözel soru tipi var...

  1. Arkadaşlar bizden bir sene gerideklerin kitaplarına baktım geometride baya bir değişiklik var, 10. sınıfta homoteti gibi konular var bunlar lys de bize yansır mı?

    2011 ygs de değişik bir simetri sorusu çıkmıştı ama kime sorsam o konuyu işlemedik görmedik diyolar bizde böyle bir durumla karşılaşabilirmiyiz?????????

    Cevaplarınızı bekliyommmm...........

  1. Tm konularından da paylaşırsanız çok sevinirim elinize sağlık

  1. Arkadaşlar yoğun istekleriniz üzerine 2012 Müfredatına göre YGS Türkçe, YGS Tarih, YGS Coğrafya Konuları paylaşılacaktır. ADMİN

  1. MükEMel PaYlaşım Thankssssssss

  1. lys konularinda bir degisiklik var mi?r mi?

  1. sanırım yok

  1. arkadaşlar kimyada mol kavramı yok mu?

  1. Evet ya, yukarıda ki konularda Mol kavramı ve Radyoaktivite konuları yok

  1. 2011-2012 üniversitelerin başarı sırası açıklan dı mı????ne zaman açıklanacak....

  1. Hayır açıklanmadı, ayrıntılı bilgi için buraya bakabilirsiniz:
    http://sinav-rehberim.blogspot.com/2011/09/2011-2012-universitelerin-basar.html
    ADMİN

  1. bursada özel ders isteyen varsa iletişime geçebilir. özel okul ve dersane öğretmenlerinden %100 başarı isteyen varsa kuantumdanismanlik@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirler. isteyene birebir isteyene grup ile istenilen paket programı yapılır.

  1. 2012 yılında yeni müfredattan sorular gelecek bildiginiz üzere. Peki eski sistemden gelen ogrenciler(mesela 2011de mezun olup ikinci kez girenler) uyum sorunu yasar mı?
    Yeni konuları öğrenmek çok mu zor(sayısal için)?

  1. Arkadaşlar en çok kimya değişmiş ve ben bi kimya hocasına sormuştum uyum sorunu yaşar mı 2.ye veya 3.ye girenler diye, değişiklikler çok köklü değil çalışan bunu da yapar dedi. Yani kendinizi o kadar da üzmenize gerek yok belki 1-2 hafta ekstra çalışmayla açıklarınızı kapatabilirsiniz zaten mat ve geoda değişiklik yok, sadece fen derslerinde.Konuyu takipteyim bu arada.

  1. Sayısalların işi daha zor.

    Eger benim gibi Tm'ciyseniz,mezunsanız ve sınava 2012'de girecekseniz çok da sıkıntı yok. Türkçe'de köklü bir degisim olamaz,yıllardır aynıdır. Mat-1'de bazı degisiklikler olabilir,ama köklü olmaz. Tarih ve Felsefe'de de degisim olmaz,ama cografyada olabilir. Geometri'de de olmaz.

    Bunların dısında edebiyat'ta olacagını zannetmiyorum ama Mat-2'de yeni konular,detaylar ortaya çıkabilir.

    Ve sunu unutmayın. Bir konu kalkıp yerine bambaska bir konu gelmez. Mesela Trigonometri kaldırılıp yerine Zaytometri diye bir konu getirilmez. Sadece mevcut konular daha detaylı işlenebilir. Ha eskiler integrali lise'de görmemisler bize dayadılar orası da ayrı konu

  1. köklü değişim olduğunu söylüyorlar. ben bu sene hazırlanıyorum. biyolojiden birçok konu değişmiş. isimleri ve işlenişleri. fizikte birçok teori/kanun girmiş müfredata. ama kimya biraz karışık. ilk senede bağlar/organik kimya görülüyor. ancak daha 1. sınıfta atom periyot bilinmeden gösteriliyor. bu durumda ygs'de çıkacak demek.

    başka söylentilere göre ösym bu sene mezun bırakmak istemiyor. bu yüzden bu yılın sorularının kolay olacağı da çok dönüyor etrafta. eğer konulara yabancıysanız birşey değişmez pek. temelde aynı nasıl olsa. temelde biraz varsa tamamlanılabilir. ancak konulara hakimseniz onların yerine başkalarını görmek zor olacak. biyolojide konulardaki kavramlar ve konu başlıkları bile değişti. mesela tek yılda görülen bir ünitenin 4 konusu 4 yıla yayılmış. ama hala onda da muammalar var. 4. sınıfların kitapları daha çıkmadı.

    kısaca 1-2 haftada olmasa da temelde biraz olduktan sonra tamamlanılır.

  1. bizim kimyacı bu sene kazanamazsanız 2 yıllık kayıt yaptırın diyodu gelecek müfredat baya zormuş sanırm söylediklerine göre 300 sayfalık kitapları fln varmış bizde bazı şeyler hatta herşey ihmal ediliyo artık yeni müfredatta onlar hesaba katılacakmış en ince ayrıntılar bile işlenecekmiş ve lise 3 teki adamlar öyle yetiştirildi çok sıkıntı

  1. harika paylaşım, teşekkürler

  1. şimdi yeni konular kesinlikle bunlar mı???????

  1. süpersiniz teşekkürler

  1. ben 11.sınıfa geçtim ve 9 ve 10 nun konularını tekrar edeceğim fakat tekrar unuturum diye korkuyorum.12.sınıfta dershanede bu sınıfların konularını tekrarlıyorlar mı?

  1. dershaneden dershaneye değişebilir ama genelde tekrar ediyorlar, ben fem dershanesini biliyorum onlar ygs konularını tekrar ediyorlar bunun için son sene dersane erken başlıyor...

  1. Yorumlarınız için teşekkürler, yazmaya devam edelim.

  1. :))

  1. ygs de bu konuların tümü kesinlikle çıkacak mı???

  1. :)

  1. Ya birşey sorabilirmiyim.Sanırım btün konular burda değil ama gerçekten çok güzel bir paylaşım olmuş :D

  1. bu konular ne zaman degişir ona göre çalışıcamda..

  1. Çok güzel konular eskıye dayalı daha çok. Ben biraz geç kaldım ama başladım çalışmaya. Herkese başarılar.Allah yardımcımız olsun.

  1. SADECE BU KONULAR MI ÇIKACAK ???

  1. ya başka yerdekı konular farklı burdakıler farklı ıkısıde yenı mufredat dıyo hangisine inanacağız bune ya ?

  1. Bu ne yaa permutasyon, kombinasyon,fonksiyon felan nerden çıktı şimdi onlar lys konusu değilmi mahvetmişler salaklar.TÜRKİYEDEKİ EĞİTİMDEN NEFRET EDİYORUM

  1. Allah razı olsunn,çok yardımı oldu cidden

  1. ARKADAŞLAR ŞİMDİ YGS-1 YGS-2 DİYE AYRILIYOYA BEN SUNU SORCAM SADECE YGS-2 DE HANGİ KONULAR ÇIKACAK AYNIMI YOKSA FARKLIMI BIRI CEVAPLARSA COK SEVINIRIM LÜTFENNN...

  1. YGS 2 KONULARIDA AYNI KONU FARKLILIĞI YOK SADECE DERSLERİN AĞIRLIKLARI YANİ PUANINA ETKİLERİ FARKLI UMARIM YARDMCI OLUR.. BENDE BİŞEY SORMK İSTİYORUM ARKADAŞLAR KİMYADA MOL KAVRAMI YAZMIYOR DEĞİŞİKLİK VAR MI ? BİLGİSİ OLAN CEVAPLARSA SEVİNİRİM..

  1. SAGOL KARDEŞİM ALLAH RAZI OLSUN.. BAŞARILAR

  1. admin ben tm bölümündeyim sınawa ygs 1 we ygs3 ten girdim puanım iyi gelmedi. bu sene tekrar giricem we ygs 3- 4 ten girmeyi düşünüyorum snce nasıl olur? tm bölümü olduğm için puanım kesilir mi?

  1. sbs tarzı sorular nasıl oluyo bu yeni sistemi anlamakta zorluk çekiyorum 2oo4 mezunuyum baya bir zaman oldu lütfen biri bana açıklama yapsım sınıf öğretmenliğini kazanmak istiyorum hangi dersten ne kadar soru çözmeliyi ha bide felsefe önemlimi bu bölümde şimdiden tşkler

  1. LAN GÜZELL

  1. Emeğinize sağlık teşekkürler.

  1. Bu bilgilerin kaynağı ne? Meb de adamınız mı var ? Daha geçen hafta dersanedeki en güvendiğim fizik hocam bile müfredatın çok karışık olduğundan ve neyin ne olduğunun belirsiz oldugundan yakınmıştı.Güvender ve Fem yayınlarının soru bankalarını alarak bir yorum yapmaya çalışmış onlara bilgi sızar diye ancak hala emin olduğu bir durum yok..Lütfen bizde aldatılmış duruma düşmeyelim ayrıca böyle bir önemli mevzuda bu gayriciddi tavrınızı kınıyorum. #Cenk

  1. tşkrrrrrrrrr çok yardımcı oldu:)

  1. arkadaşlar son durum nedir.yeni kitaplarda fazla değişiklik var mı?biraz geç kaldım o yüzden kitapları yeni alcam.ona göre değilse gecen senenin kitaplarıyla devam etcem.yardımcı olun

  1. en azından neyin ne olduğunu bilelim dimi :D teşekkürler...

  1. allah hepimizn yardımcısı olsun inşallah...

  1. güzel açiklama olmuş teşekkür ederiz inşallah kazanırım bu sene 2. senem çünkü.s.s.s.s..s.

  1. teşekkürler

  1. allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun inşallah arkadaşlar

  1. Coğrafya konuları eksik arkadaşlar hatta tamamen baştan aşşağı eksik yada eski bi başlık itibar etmeyin...

  1. arkadaşlar ben 11. sınıf öğrencisiyim 9 ve 10. sınıf konularımdan baya eksiklerim var lys sınavına kadar yetiştirebilir miyim acaba korkuyorum tavsiyeleriniz neler olabilir birde çalışma programı sunacak var mı ?konuları bitirmek için tavsiyelerinize ihtiyacım var

  1. arkadaşlar aynen benimde eksiklerim çok tarih bilgim nerdeyse yok gibi ve ders çalışasım hiç gelmiyor bana da tavsiyelerinizi sunarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler ...

  1. vanlı
    bızde deprem oldu sınava bı turlu calısamıyorum pekı bızım sonumuz ne olcak deprem korkusundan calısamıyoruz okullarımız yokk olan garıbım bızım gıbı vanlı ogrencılere olduuu

  1. tüm arkadaşlarıma zihin acıklıgı diliyorum inş bu kadar kolay olur yazdıgınız gibi çalışırız ve başta ailemiz sonrada vatanımıza hayırlı bir birey olmak dilegiyle

  1. mükemmel =)

  1. iyide felsefe yok mu arkadaşlar ya

  1. yeni sisteme uygun konular düzenlenmiş. diğer siteler eskileri anlatıyordu. Teşekkürler...

  1. Elleriner Sağlık.

  1. EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.ÇOK GÜZEL OLMUŞ BURADAKİ KONULARIN HEPSİ KESİN ÇIKACAK MI? LÜTFEN BİRİLERİ CEVABINI SÖYLEYEBİLİR Mİ

  1. hepsi çıkacak yada kesin bunlardan çıkacak diye bişey olamaz zaten ağırlıklı olarak tahminen verilen konular bunlar siz yinede diğer konularıda gözden geçirin.

  1. Emeği geçen herkese teşekkür ederim

  1. çarpanlara ayırma konusu yok mu :s

  1. hakkımıza hayırlısı neyse o olsun... :)

  1. tskür

  1. 6206

  1. Çok teşekkürler,çok yardımcı oldun.

  1. ben bunları bilmiyordum herkese tşk

  1. ygs de edebiyat konuları olmayacak mı

  1. gerçi sayısalcıyım ama bildiğim kadarıyla ygs'de edebiyat çıkmıyo geçen seneki konulara ek olarak dil sınıflandırılması dil kültürü falan çıkıcak yani köklü bir değişiklik yok gibi

  1. arkadaşlar ygs sınavında coğrafya için madenler konusu falan dahilmi bi yardımcı olabilir misiniz

  1. bende bu yıl sınava gireceğim ve sosyoloji okumak istiyorum ama iş alımı az diyorlar bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi acaba ?

  1. bn eğitim fakültesinde okuyorum 1.sınıfım ama istemeye istemeye okuyorum..tekrar sınawa girmek istiorum bu yıl tercih yaptığım için puanım düşecek we yine istediğim bir bölümde okuyamayacağım..onun için seneye hazrlanıorum konularıda tam bilmiorum değişiklik warmı yokmu..önümde 1.5 sene war çalışmam için kesin değişmeyen konulardan başlamak istiorum seneye nolur bilemiorum..üniwersitemede dewm edicem ve bnm için zor olucak bna önerinz warmı ??

  1. benim tarihim çok kötü ygs de ne yapıcam çok konu var =(

  1. video anlatımlı dersleri beklıyoruz, tşkler

  1. bende sanat tarihi 2.sınıf öğrencisiyim fakat bölümümden memnun olmadığım için bu sene tekrar sınava hazırlanıyorum konuların çogunu biliyorum benim icin sıkıntı olmuycak inş..umarım herkes için hayırlısı olur herkese başarılar diliyorum

  1. Kaynak paylaşabilir misiniz acaba? Siz kendi yazdıklarınızın kaynak gösterilmeden kullanılmasına razı değilsiniz, sizin de kesinlikle bir kaynağınızın olması gerekiyor ki kafanıza göre yazmadığınızı anlayalım. OSYM böyle bir açıklama mı yaptı? Siz nereden biliyorsunuz böyle bir dağılımı? Yoksa 9. sınıf konularını YGS'YE diğerlerini de LYS'ye yazayım olsun mu dediniz?

  1. YA YGS DE FELSEFE YOK MU?

  1. Anlaşılır konu anlatımlı video paylaşırsanız hepimiz için faydası olur.. Rİca ediyorum konu anlatımlı güzel videolar paylaşır mısınız . ?? teşkrler

  1. güzel hazırlanmış

  1. ygs de çıkacak konularla ilkokulda lisede işlenen konular aynımı

  1. felsefe soruları nerde bu ne ya böyle saçmalıkmı olur üstelik diger derslerde de bir sürü eksik konu var kimse buna inanmasın lütfen bu tür oyunlar hep ögrenci elrmek

  1. evt arkadaşlar eğer videolu konu anlatım dersleri istiyorsanız ekol hoca adlı siteden istediğiniz konuları bulabilirsiniz umarım yardımcı olur

  1. bu arada sanat tarihi okuyanlar o bölüm sizce iyi mi?bende o bölümü okuma taraftarıyımda bilgisi olan benımle paylasırsa sevinirim şimdiden tşkler

  1. iyi be haberim oldu en sonunda ygs de ne çıkacağı ben tıp istiyom bakalım bugün adam gibi ygs ue baştan başlayacağım bakalım giderim inşallah :)

  1. çok tşkrlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................................................................................

  1. benim 2. senem 2011 ygsde zaman yetmemişti ama bu hayatımızda kimya konusu çok uzun paylaşım için teşekkürler

  1. tşk ederiz ya yeni konular eklenmii kimsenin söyledigi falanda yoktu ya

  1. teşekkürler ggüzel paylaşım olmuş bende 2012 ygs-lys girecem inşaAllah.çalışmaya başlamaya çalışıyorum bu sene geometri ve kimyadan tırsıyorum

  1. allah razı olsun çok saolun.

  1. ygs'de soru krizi diyorlar konuların dağılımında değişim olmuş yeni müfredat bilen varsa yazsn...

  1. COK GZEL OLMŞ İÇİMİ KARARTINIZ TESEKKÜRLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  1. hazırlayan herkese teşekkürler

  1. konular hep eksik burdaa....

  1. tskLerr emeqi qecen herKesee...

  1. sen ilk baş yazmasını öğren sonra teşekkür et :D

  1. Sen once rehber hocana git ygs lys neymis onlari ogren ...ygs12 3 4 56 puan turu (sayislcilar tm ciler sozelciler ortak) . .

  1. eyvala usta allah razı olsun

  1. ygs edebiyat konularını ekleyebilirmisiniz acaba.... şimdiden teşekürler......

  1. Sosyal sorumluluk projesi adı altında fakir öğrencilere maddi durumu iyi olan arkadaşların www.sinavhaberleri.net aracılığı ile kitaplarını bu öğrencilere vermesini sağlamaya çalışıyoruz.Bu projede sizde yardımcı olursanız sevinirim.İyi çalışmalar

  1. ben odtüde okuyorum sırf eğlencesine buraya girdim bakıyorum :d yazık lan size

  1. çok saçma mat1de çarpanlara ayırma konusu yokmu?

  1. biyoloji konuları lys ile birebir neden böyle bilen varsa söylesin lütfen

  1. Teşekkürler :)

  1. bu paylaşimdn sonra herkese çlişmk duser....herkese iyi çlşmalar....

  1. Çok teşekkürler...:)

  1. :D

  1. ymerhaba ygs de heycan dolayısıyla kaybettim sizce ne yapmalıyım

  1. vala bıktım artık düzeltin bu sistemi

  1. ayrıca şunu demek istiyorum geçen sene ösym puanımı eksik yolladı ben 2 dilekçe yolladım ikisine de cevap yollamadı bunun hesabını kim verecek hakkımı helal etmiyorum

  1. Selamun aleyküm Bu kimya konularında molkavramı çözeltiler vs. derslern çıkma ihtimali ne kadar ???

  1. bence ygs kaldırılmalı

  1. HAYAT ZATEN BİR SINAV NE GEREK VAR YGS ye

  1. hangi ders konularından soru çıkacak paylaştığınız için teşekkür ederim. inş Müzik öğretmenliği bölümünü kazanacağım..

  1. cok sagolun

  1. evet güzel paylaşım inş hayırlısı olur da kazanırız

  1. gerçekten çok teşekürler iyi bir paylaşım olmuş:)))

  1. inş yaa hayırlısı heseyın..

  1. ama cok korkuyorm batırırım sına vı dıye:(

  1. kaynak belirtir misiniz?

  1. Daha yeni aklim basima geldi sabahliyorum ya bir suru testim var 1haftada nasil bitcek lutfen baa akil vern tesekkurler

  1. bunların kaynakları nedir ? bu konular dışında konular gelirse vicdanınız rahat olacak mı? Bu yazıyı okuyan kaç kişinin hayatıyla oynuyorsunuz haberiniz var mı? Bunlarla ilgili cevap bekliyoruz

  1. ygs de barajı aşmakiçi ygs 1-2-3-4-5-6 bulardan hepsindenmi 140-180 almak geriyoyor yoksa sadece birkaçından geşmek yeterlimi örneğin ygs1185 ygs2=176 ygs3=278 ygs4=259 vs vs ..

  1. Çali§icaksin geceni gündüzüne katarak bu sana müsteak :-(

  1. Bildiğim kadarıyla(burdaki ile edat)en az tek bir alandan 180 ve(burdaki ve bağlaç)üstü alman gerekiyor:-)

  1. teşekkür ederim

  1. ya olasılık yok diyorlardı ygs de var mı yani ?

  1. ygs de olasılık yok

  1. Eyvallah sağolasın.

  1. çok heyecanlıyım

  1. tüm ygs öğrencilere başarılar herkesin istediği bölümler gelir inşallah

  1. bunlar gerçek mi

  1. sınava giren tüm arkadaşlara başarılar dilerim

  1. 94lülerin ygs'si geçtiğine göre biz 95lilere girmeye hazırlanan bir ygs bizleri bekler arkadaşlar allah yardımcımız olsun

  1. ben matematikte okuyorum ve 1.olarak girdim ama mutlu değilim ve tıp istiyorum nerdeyse 1 senem var ve hem okuyup hem konularımı biitirmek istiyorum geçen seneden konular değişmiş büyük bir fark var mı

  1. türkçe neden yok

  1. FELSEFE KONULARINI NİYE KOYMAMIŞLAR YAAAAAAAAA

  1. Türkçe'de sıfat yok mu yoksa eksik mi yazılmış?

  1. felsefeden soru çıkmıyor mu ?

  1. teşekkürler fakat coğrafya konuları bu kdar az mı ? :/

  1. teşekkürler fakat coğrafya konuları bu kdar az mı ? :/

Yorum Gönder

-->Lütfen düzgün yorum yazalım, Türkçemizi bozmayalım:)
-->Yorum yazmak için Yorumlama biçiminden ANONİM yada ADI/URL yi seçebilirsiniz
-->Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.